Tuesday, August 2, 2011

ဖုန္းေရႊ ဘယ္က လာသလဲ ?




ဖုန္းေရႊ ဘယ္က လာသလဲ ?
တရုတ္ေရွးႏွစ္ေထာင္ေပါင္းမ်ားစြားက ေပၚေပါက္
ခဲ့ေသာ (ယိ့က်င္း) ဆိုတဲ့ က်မ္းစာအုပ္တြင္ ေဗေဒပညာ၊
ဖုန္းေရႊပညာ၊ ဟုဆိုၿပီး တရုတ္လူမ်ိဳးအခ်ိဳ႕ယူဆခဲ့က်သည္၊
အမွန္တကယ္မွာ ၄င္း(ယိ့က်င္း)က်မ္းစာအုပ္သည္၊
လူႏွင့္ပတ္ဝန္းက်င္(သို႕) လူႏွင့္ပတ္ဝန္းက်င္ေျပာင္းလဲ
ျပဳျပင္ေနထိုင္ျခင္းမ်ား အေၾကာင္းကို အေျခခံက်က်
ခက္ခဲနက္နည္းစြာေရးသားထားေသာက်မ္းစာအုပ္ျဖစ္သည္၊
ဖုန္းေရႊႏွင့္ တရုတ္ေဗေဒပညာသည္လဲ(ယိ့က်င္း)
က်မ္းစာအုပ္မွ လာေသာပညာရပ္မ်ားျဖစ္သည္။

ယိ့ ဆိုတာ ဖန္သိီျခင္းျဖစ္သည္၊ (ဖန္းသီးျခင္းက်မ္းစာအုပ္ဟုေခၚဆိုႏိုင္သည္)
ကမၻာေျမႀကီးႏွင့္ကမၻာအျပင္ဖက္ အာကာသကို နားလည္သေဘာေပါက္ေအာင္
မိမိကိုယ္ကိုနားလည္သေဘာေပါက္ေအာင္
ယခုေခတ္ကာလ အေပၚဘယ္လိုေနထိုင္သြားရမလဲဆိုတာ
ထိုင္ဝမ္ႏိုင္ငံမွ တရုတ္စာေပ တကၠသိုလ္မွ ေက်ာင္းအုပ္ႀကီး မစၥတာ စိန္း က
တရုပ္ျပည္ ေပက်င္းတြင္ (ယိ့က်င္း) က်မ္းစာအုပ္အေၾကာင္းကို ေဆြးေႏြးေဟာေျပာသြားခဲ့သည္။

Jian Jun Oo

No comments: